Lørdagens innkjøpt til meg :D

Nå er det ikke lenge igjen til vi skal på toukers ferie til Mauritius, og jeg leter fortvilt etter noe å ha på meg, som jeg ikke ligner en hval i! Ikke det at jeg er så diger, men man vill jo føle seg vell, uansett hvor mange uker man er på vei osv. Dette er tross alt min første ferie hvor jeg ikke har ligget i hardtrening og kun spist karbofattig mat før bikinien skal på.….! Det er også en ny tanke å venne seg til. SÅ, jeg fant en søt NATTKJOLE som jeg kan bruke feks på stranda eller på kveldene? – den hadde ihvertfalls trikk som jeg kan plassere over magen. + en mørkeblå BH uten innlegg – må vell bare innse at jeg kommer til å få jur som mor og mormor jeg også med tiden – et belte og en marineblå skjorte. Elsker disse blåfargene – spesielt når man har fått litt brunfarke på skrotten!!Alt bra H&M (belte fra Vero Moda)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg