Bytur med jentene før jobb :)

Lørdag var det nok en gang klart for shopping. Jentene, Linn, Katrin og Stine skulle til byen for å shoppe, og da kunne man vell ikke si nei?? Jeg har lenge gått å tenkt på at jeg ville kjøpe meg chinos nå til våren, og “mannet” meg opp til å prøve – i min egen str, 34!! Etter et tappert forsøk i  få på meg denne str hele tre ganger på tre forskjellige butikker i tre forskjellige modeller, måtte jeg erklære meg selv for gravid og ikke lengre en str 34!

Makan for et nederlag! Men heldigvis satt buksene perfekt, bortsett fra på magen, så da er jeg vell så og si tilnærmet normal i min situasjon? Jeg konkluderte ihvertfall med at bukser ikke var en spesiell lur ting å prøve når man er gravid! ! ! !

Vi ble jo selvfølgelig kaffetørste, så en tur på Jordbærpikene måtte vi også 😀
Linn & Meg
Katrin og Stine stiller vellvillig opp på bilder, som de allerede har skjønt kommer på bloggen…

hihi <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg