Babyshopping med Natalie

Jadda, det ble da shopping!!

…. jeg tror det er første gang jeg har gått i byen så lenge uten å kjøpe ikke så mye som en liten ting til meg selv 😛 – ihvertfall om man ser bort ifra brystpumpen vi kjøpte oss 😛 Haha.. vi fikk oss en god latter der ja!

Koselig var det ihvertfall 🙂

Natalie har termin 9 mia, sånn ca 3 uker før meg! ! ! !


Natalie kjøpte seg Brio Go vogn på salg! 50% på barnas hus!!! Kjempedeilig å kjøre!!

Jeg, derimot, er mer usikker på hva jeg vil ha…Vil ha en som er robust som jeg kan bruke i skog og mark.. ihvertfall som egner seg på grusveier 🙂

Tenk det, at jeg bare ligger 3 uker etter Natalie? Så forskjellig kan man bli! Regner med magen min setter fart om noen uker…. ihvertfall om jeg fortsetter å spise IS HVER DAG!!!

prøvekjører vognene… det må man jo!!

…og salg, det liker vi!!!

Autsj! Gruer emg virkelig til å bruke sånt… om jeg må.. men kjekt å ha?

hihihi…søta 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg