BREAKING NEWS: jeg har begynt å strikke!

…det trodde jeg aldri i en alder av 24 år at jeg skulle begynne å strikke. Jeg var utrolig glad i å strikke da jeg var mindre, men så bare sa det stopp, og festing, venner og idrett var mye mer spennende. Nå derimot, har jeg tatt steget inn i de voksnes verden, og kjøpt meg ikke mindre enn TO strikkeoppskrifter jeg skal prøve meg på.

Damn på strikkebutikken mente at jeg kom til å bli en stor kunde, og jeg fortsatte min entusiasme. Hehe.. ja, vi får la plaggene vise! Jeg begynner emd noe heeelt enkelt og simpelt, som jeg ALDRI har strikket før 😛 hehe.. lett utfordring? ikke akkurat.. men hva jeg strikker, får du ikke vite før jeg er ferdig..

SNAKKES OM ETT ÅR!

– eller en uke, om jeg blir nok revet med….

 


Lille får sine første strikkeplagg fra meg i lilla og hvitt. . . .

HVA TROR DU JEG SKAL STRIKKE??

8 kommentarer
    1. Så gøy du er begynnt å strikke ,..er d baby ting du skal strikke;)d er kozelig å strikke…eg og strikker..har aldri strikket så veldig mye..men strikker..no sitte underlag..i ull..e delig..å sitte.på..i bil om du ikke har varnme i sette..og om du skal på tur å skal ha en liten pause..;)koz deg,>)

    2. Synnøve: Ja, vi får se om ejg blir revet med… kjenner jeg meg selv, så blir jeg det om jeg får det til. Svigermor er en reser på strikking, så kan lære litt triks der. Det blir nok babyklær med det første ja :D:D

    3. Så flink du e da 🙂
      Har tenkt å prøvd meg på strikking før lille kommer jeg også..men vil vite kjønne først:)
      Lykke til videre;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg