Jeg har blitt utfordret av Natalie Sæther

…….og da må jeg vell hive meg på bølgen å finne frem noen herlige bilder 😛

Fire jobber jeg har hatt:

1. Bianco Footwear Aker Brygge (Oslo)

2. Rema 1000 Ila (Oslo)

3. Rema 1000 Flatåsen (Trondheim)

4. har bare jobbet 3 plasser jeg 🙂

Fire filmer jeg kan se omigjen:

1.The Green Mile

2.The Hangover

3.Million Dollar Baby

4.Seven (Se7en)

Fire steder jeg har bodd:

1. Stabelsveien på Byåsen da jeg var bitteliten

2. Hjemme hos farfar da jeg var liten og vi bygde hus – som er samme rekkehus som vi har kjøpt og bor i nå

3. Byåsen – det er det som er hjemme hos mamma og pappa

4. Nidarvoll/Sorgenfri – her vi bor nå

Fire TV program/Show jeg liker:

1. CSI (new york, miami)

2. Bones, NCIS

3. Gossip Girl

4. Dokumentarer – spesielt om mennesker, sykdommer, spesielle tilfeller, etc

Fire steder jeg har vært:

1. Miami ( 3 ganger – LOVE IT!!!)

2. London

3. New York

4. Hellas – maaange ferier da vi var barn. Øyhopping i hellas var tingen!

Fire websider jeg er innom hver dag:

1. www.facebook.com

2. www.babyverden.no

3. www.blogg.no

4. BLOGGER! feks; www.nataliesaether.blogg.no, www.eirisskog.blogg.no. Leser mange mammablogger, men ingen jeg kan i hodet. jeg klikker meg inn på de som skriver noe spennende 🙂

Fire steder jeg ville vært NÅ:

1. Under pleddet forran peisen på hytta i Åsenfjorden

2. New York eller London på babyshopping <3

3. Miami – nyte strand og nattlivet ! Love it!!!

4. En plass i verden jeg aldri har vært. Utrolig lyst til å dra på Safari i Afrika.. – eller seiltur! Foreldrene mine har seilt i de siste tre årene, og det har vært magisk!!!

 

Fire ting jeg fikk til jul:

1. Harddisk fra Robin (+ rattkjelke) 😛

2. UGG tøfler fra mamma&pappa

3. Råååtøff veske fra Ronja

4. Babyklær, strekkmerkeprodukter, penger, velværeprodukter, asjetter – fikk så mye!

Fire ting jeg så på TV da jeg var liten:

1. Barne tv – Sesam Stasjon

2. Alt av Disneyfilmer som man kunne få tak i

3. …husker ikke mer jeg…!

Send utfordringen til fire du mener fører den videre :

1. http://sonjameryemnielsen.blogg.no/

2. http://pernilleulrikke.blogg.no/

3. http://liinnmarita.blogg.no/

4.http://maleneeefossum.blogg.no

Kan ikke huske å ha lest at dere har blitt utfordret før.. ihvertfall ikke mens jeg har lest bloggene deres 🙂

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg